loading...
دوربین عکاسی
محمد بازدید : 55 یکشنبه 20 مرداد 1398 نظرات (0)

کانن EOS 77D kit 18-135 USM

Canon EOS 77D kit 18-135 USM محصولی جدید از کمپانی تولید کننده دوربین های دیحیتالی «کانن» می باشد. این کمپانی، سازنده انواع دوربین عکاسی و فیلم‌برداری و لوازم جانبی نیز می باشد. قسمت راست بدنه‌ی دوربین دیجیتال کانن Canon EOS 77D kit 18-135 USM، یک برجستگی وجود دارد تا آسان تر در دست قرار بگیرد. در این دوربین از حسگر CMOS با دقت ۲۵٫۸ مگاپیکسل و دقت اثرگذار ۲۴ مگاپیکسل بهره گرفته شده است و اندازه های حسگر آن APS-C (22.3×۱۴٫۹ میلی متر می باشد. فرمت تصویر این دوربین JPEG، RAW و پردازشگر تصویر آن DIGIC 7 می باشد.

Canon EOS 77D kit 18-135 USM

کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری این دوربین فوق العاده بوده و کیفیت فیلم‌برداری آن Full نیز فول اچ دی با بیشترین سرعت فیلم ۶۰ فریم بر ثانیه، بیشترین سرعت شاتر این دوربین نیز ۱/۴۰۰۰ ثانیه و پایین ترین سرعت شاتر آن ۳۰ ثانیه است و حساسیت آن از ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قابل عوض شدن می باشد. دوربین Canon EOS 77D kit 18-135 USM مجهز به نمایشگر ال سی دی در ابعاد ۳ اینچ با دقت ۱۰۴۰۰۰۰ نقطه و چشمی نوری می باشد. از سایر قابلیت های این دوربین می‌توان به فرمت غیرفشرده‌ Raw، پردازشگر تصویر DIGIC 7، زمان‌سنج اتوماتیک ۲ تا ۱۰ ثانیه، فلاش جسه به بالا، تایم لپس و تصویر زنده اشاره نمود. این دوربین مجهز به خروجی‌های HDMI،USB و خروجی تلویزیون می باشد. عکس های گرفته‌شده با این دوربین روی کارت حافظه از مدل SD /SDHC/SDXC (UHS-I support) سیو می گردند. منبع تغذیه‌ی این دوربین، باتری یون لیتیوم استاندارد می باشد.

بررسی دوربین عکاسی کانن ۷۷D

معرفی دوربین دیجیتال کانن Canon EOS 77D kit 18-135 USM مدل ارتقاء یافته پدر خود یعنی دوربین EOS 70D است، که این محصول کانن را میتوان مانند پدر خود اینگونه معرفی کرد، Canon EOS 77D kit 18-135 USM مجهز به یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با فرمت CMOS است و همچنین دارای یک سیستم فوکوس ۴۵ نقطه ای اتوماتیک Hibridy است که در مقایسه با مدل پیشین خود ۷۰D که سیستم ۱۹ نقطه ای فوکوس داشت را پیشرفت فوق العاده ای دانست که کانن در Canon EOS 77D kit 18-135 USM قرار داده است، همچنین کانن دوربین Canon EOS 77D kit 18-135 USM خود را با بدنه ای مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار و از جنس پلی کربنات که بر روی اسکلتی از جنس منیزیم ساخته و در ابعاد یک دوربین حرفه ای است ساخته است،

در Canon EOS 77D kit 18-135 USM همچون مدل های پیشین خود یعنی ۶۰D و ۷۰D شاهد صفحه نمایش متحرک چرخشی هستیم اما با این تفاوت که کانن در این دوربین از صفحه نمایش لمسی استفاده کرده ، جای دادن صفحه نمایش های چرخشی در این نوع دوربین ها از زمان تولید ۶۰D انقلابی در این نوع دوربین بود که کانن این راه را ادامه داده است، در ادامه میتوانیم از سرعت عکسبرداری این دوربین صحبت کنیم عکسبرداری این دوربین با ترکیب سنسور فوکوس خودکار تا ۶ فریم برثانیه میرسد که این ویژگی را کانن در دوربین EOS 77D 18-135 USM قرار داده است، قابلیتی دیگر که در این دوربین گنجانده شده تکنولوژی بیسیم WiFi, Bluetooth و NFC برای انتقال تصاویر و فیلم های ثبت شده با این دوربین است که ۷۷D را میتوان با سیستم Cloud به سادگی متصل کرد.

منظره یاب دوربین کانن ۷۷D به شما این امکان را می دهد که در هر شرایط نوری که قرار دارید تصویری با کیفیت و دقیقا همان چیزی را که لنز  می بیند مشاهده کنید . یک سیستم تمام اتوماتیک فوکوس متقاطع ۴۵ نقطه ای به شما کمک می کند تا با سرعت به چیزی که می خواهید در فوکوس دست پیدا کنید. این امر به ویژه هنگامی مفید است که شما سعی می کنید عکس هایی را که سوژه در حال حرکت است مانند ورزشکاران در مسابقه ای برای گل زدن یا حیوانات خانگی هیجان انگیز، با کمترین انعکاس نور و حداقل فاصله بین آنچه که می بینید و آنچه که دوربین ضبط می کندمشاهده کنید

دوربین کانن ۷۷دی با داشتن سنسور ۲۴ مگاپیکسلی قادر به گرفتن تصاویر بسیار واضح و دقیق از رنگ پوست در یک پرتره و یا رنگ سبز و قهوه ای از شاخه های یک درخت می باشد  ، حسگر CMOS فوق العاده حساس است و می تواند رنگ های  پر جنب و جوش در اطراف شما را جذب کند. وضوح بالا آن جزئیات پیچیده موضوع شما را  به خوبی میتواند نشان دهد و مناسب برای چاپ و یا  آپلود برای استفاده در وب است.

 

 

 

طراحی بدنه دوربین ای او اس ۷۷ دی

در بدنه کانن EOS 77D شاهد طراحی منحصر به فرد کانن هستیم که معمولا در تولید اکثر دوربین های میان رده خود این نوع ترکیب را رعایت میکند تا این نوع طراحی در انحصار کانن باقی بماند، در اولین نگاه میتوان تشخیص داد که این دوربین ساخت کدام کمپانی و از کدام سری این کمپانی است، بر روی بدنه دوربین EOS 77D همانند مدل پیشین آن ۷۰D شاهد کلیدها و دکمه هایی هستیم که بی شباهت به محل قرارگیری بر روی بدنه ۷۰D نیست، فقط میتواند یک یا دو کلید را مشاهده نمود که با ۷۰D متفاوت باشد، در ۷۷D نمیتوان تغییر ظاهری زیادی مشاهده نمود ولی کانن در این دوربین از یک جک هدفون استفاده کرده که در هنگام ضبط فیلم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد،

بر روی بدنه ۸۰D یک کلید گردان قفل دار وجود دارد که برای انتخاب مد مخصوص عکسبرداری تعبیه شده، این کلید گردان مجهز به یک قفل در وسط آن است تا هنگامی که دوربین را بر روی یک مد قرار میدهیم باید کلید قفل آن را فشار دهیم، در گوشه ای دیگر بالای دوربین Canon EOS 77D kit 18-135 USM شاهد یک صفحه نمایش دیجیتالی وجود دارد که عکاس با استفاده از آن و کلید های مخصوص تنظیمات آن میتواند به تنظیمات فوکوس خودکار،حساسیت ISO نحوه ی عکاسی، نورسنج و چراغ پس زمینه صفحه دیجیتالی دسترسی سریع داشت، در کنار کلیدهای این دوربین شاهد یک کلید جدید با کاربردی در زمینه فوکوس خودکار هستیم این کلید به صورتی کار میکند که میتوان با استفاده از آن به سادگی در بین مودهای فوکوس خودکار مد مورد نیاز خود را انتخاب کرد.

Canon EOS 77D kit 18-135 USM - کانن ای او اس ۷۷ دی کیت لنز ۱۸-۱۳۵ یو اس ام

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D به همراه لنز ۱۸-۱۳۵ میلی متر IS USM

صفحه نمایش کانن EOS 77D

کانن Canon EOS 77D kit 18-135 USM مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است که تمام امکانات دوربین را به راحتی در اختیار کاربر قرار داده است وجود این صفه نمایش باعث شده تا کانن جوی استیک ی که بر روی مدل های پیشین دوربین ۷۷D قرار داده بود را حذف کند تا کنترل های مخصوص را با استفاده از خود صفحه نمایش لمسی انجام داد، این صفحه نمایش در ابعاد ۳ اینچ و با امکان چرخش کامل بر روی این بدنه با کیفیت قرار گرفته است، با استفاده از این صفحه نمایش میتوان به سادگی به انواع مودهای دوربین دسترسی ساده داشت،

 

فیلم‌برداری کانن ای او اس ۷۷ دی

این دوربین افزون بر یک دوربین عکاسی رده بالا، یک دوربین فیلم‌برداری فوق‌العاده نیز به حساب می آید. نبایست توقع فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را از این دوربین داشت، ولی تصویر فول اچ دی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه تا حد زیادی احتیاج کاربر این دوربین را برطرف می نماید. دوربین Canon EOS 77D kit 18-135 USM قادر است با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (با فرمت MOV و سیستم زیب ALL-I) و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (با فرمت MP4 و با سیستم زیب IPB) تصویربرداری نماید. سیو ویدیو توسط این دوربین از دو سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF و Movie Servo AF بهره می‌برد که به کمک نمایشگر لمسی، دسترسی به این سیستم‌ها به آسانی امکان پذیر شده است.

اضافه شدن درگاه هدفون با درگاه میکروفون دیگر خصوصیت قابل اشاره‌ی این دوربین است که توجه سازندگان فیلم‌های ویدیویی از قبیل مستند سازان تازه کار را به شدت جلب کرده است. خصوصیت خاص این دوربین در عرصه سیو ویدیو، مود فیلمبرداری اچ دی R می باشد که قادر است برای دست یافتن به جزئیات بیشتر تصویری در هنگام فیلمبرداری از مناظر با کنتراست بالا مورد استفاده قرار گیرد. دوربین در این مود در آن واحد دو فریم با کیفیت اچ دی اما در موقعیت های نوردهی متفاوت سیو می نماید که یکی از آن‌ها با نوردهی معمولی و دیگر با نوردهی کم صورت می‌گیرد. این فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه صورت می‌گیرد، ولی در هنگام پخش فشرده شده و تصویری با کیفیت بالا (۳۰ فریم بر ثانیه) که از رتبه دینامیکی بالایی بهره می‌برد را به مخاطب ارائه می‌دهد.

درگاه‌های ارتباطی Canon EOS 77D

تصویر‌های سیو‌شده به وسیله این دوربین روی یک کارت مموری از مدل اس.دی سیو می‌شوند که تا حجم ۱۲۸ گیگابایت به منظور این دوربین سفارش شده است. اضافه‌نمودن درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون با درگاه میکروفون کار را به منظور افرادی که به فیلمسازی علاقه دارند، خیلی ساده کرده است. مثل نمونه‌های قبل درگاه‌های USB و اچ دیMI نیز باه‌ی سمت چپ دوربین تعبیه شده‌اند و وظیفه‌ی انتقال اطلاعات و اتصال به پخش‌کننده‌های تصویر و صدا را بر عهده دارند. کاربر این دوربین قادر است تصویر‌ها و تصاویر سیو‌شده را به صورت بی‌سیم و به وسیله اپلیکیشن موجودی متغیر-سفارش دهیدی به نام Canon Camera Connect به تلفن هوشمند یا تبلت خود منتقل کند. همینطور انتقال به حافظه‌های خانگی یا کلاد و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی قادر است به آسانی با واسطه قرار دادن یک گجت هوشمند و به وسیله وای فای , بلوتوث داخلی و اتصال NFC صورت پذیرد. با اتصال تلفن هوشمند یا تبلت خود به وسیله وای فای به عکاسی از راه دور و تنظیم بی‌سیم نوردهی نیز دسترسی خواهید داشت.

لنز دوربین کانن ۷۷ دی

دوربین Canon EOS 77D kit 18-135 USM با لنز همه کاره کانن مدل EF-S 18-135 IS USM با دیافراگم f/3.5-5.6 وارد بازار شد، این لنز برای استفاده در انواع سبک های عکاسی به صورت آماتور و نیمه حرفه ای بسیار مناسب است محدوده لنز ۱۸-۱۳۵ USM با فاصله کانونی قابل قبول در عکاسی های پرتره وو عکاسی های عریض بسیار مناسب عمل میکند، بزرگنمایی این لنز حدود ۷٫۵ باربر است و اندازه خود لنز ابعادی کوچک با کانن EOS 77D عرضه شده که میتوان آن را در دسته لنز های متوسط قرار داد، لنز جدید ۱۳۵-۱۸ USM را میتوان در هنگام فیلمبرداری وسیله ای بسیار کارآمد دانست ، به دلیل امکان نصب یک وسیله ای جدید (Ultra Sonic) برای زوم به صورت دیجیتال و فوکوس خودکار بسیار سریع و دقیق دانست، این لنز از نسل سوم سری لنز های ۱۳۵-۱۸ است که به همراه آن یک موتور فوکوس DC معرفی شد. با استفاده از شبکه بی سیم WiFi میتوان از طریق گوشی های هوشمند با این لنز و با استفاده از این موتور به راحتی میتوان زوم و فوکوس کرد.

Canon EOS 80D DSLR 18-135mm-کانن ای او اس80دی دی اس ال آر 135-18 میلی متر

 

نمایشگر دوربین دیجیتال Canon 77D

یک نمایشگر لمسی ۳ اینچی! بدون شک بالا رفتن میزان کنترل دوربین توسط چنین نمایشگری توجه خیلی از طرفداران دوربین‌های SLR را به خود جلب می نماید. شاید در نگاه نخست توانایی‌هایی نظیر چکاندن شاتر به وسیله‌ی یک لمس کوچک روی نمایشگر در مواردی نظیر عکاسی اجتماعی و خیابانی کارایی آن‌چنانی نداشته باشد؛ ولی بعد از مدتی کار با دوربین، جادوی این خصوصیت در عکاسی از زاویه های سخت خودنمایی می نماید. دسترسی به مودهای گوناگون فوکوس خودکار به وسیله این نمایشگر در دسترس قرار گرفته و منوی خلاصه ای که در زمان عکاسی پخش زنده دیده می گردد، کار را برای دارنده این دوربین خیلی ساده می نماید. در دو سوی این منو، آیتم های مختلفی به منظور تنظیم های عکاسی مشاهده می گردد. در ستون سمت چپ هم ایتم های انتخاب نوع فوکوس خودکار، انتخاب عکاسی تکی یا مداوم، نورسنجی و کیفیت تصویر قرار دارند.

قیمت دوربین EOS 77D

در سمت راست نیز کلیدهای بازگشت، تنظیم تراز سفیدی، نوع تصویر (Picture Style)، تغییر وضعیت نوردهی خودکار و انتخاب فیلتر در اختیار کاربر قرار گرفته‌اند. همه این ایتم ها فقط با یک تماس لمسی کوچک در دسترس قرار می‌گیرند. خصوصیت پخش زنده این دوربین یکی از مناسب ترین انواع آن در بین دوربین‌های SLR است. هرچند ظاهر آن در مقایسه با ۷۰D تغییری نکرده و اگر پیش از این با دوربین قبلی نیمه تخصصی کانن کار کرده باشید، فضا برایتان ناآشنا نمی آید. منوهای کانن آن‌قدر سرراست می باشند که در نخستین برخورد با نمایشگر‌های لمسی سردرگم نشوید. موارد برتری این دوربین، رزولوشن فیلم فول اچ دی، بیشترین سرعت فیلم۶۰ فریم بر ثانیه، توانایی تایم لپس، بدنه مستحکم و پورت هدفون است.

قیمت دوربین کنون ۷۷d

همچنین میتوانید پیشنهاد بخش فروش دوربین عکاسی ایران تصویر را در مورد Nikon D7200 مورد بررسی قرار دهید.


نقاط مثبت Canon EOS 77D kit 18-135 USM ⇑

  •  رزولوشن فیلم فول اچی دی
  • بیشترین سرعت فیلم۶۰ فریم بر ثانیه
  •  توانایی تایم لپس
  •  بدنه مستحکم
  •  ورودی هدفون
  • لنز Canon 18-135 USM

نقاط ضعت Canon EOS 77D kit 18-135 USM ⇓

  • ندارد

دانلود اپلیکیشن پرینتر سلفی کانن App Appel - نرم افزار iOSدانلود اپلیکیشن پرینتر سلفی App Android - نرم افزار اندرویدکانن


پیوند ها

دوربین کانن ۴۰۰۰ دی با لنز ۱۸-۱۳۵

دوربین کانن ۷۷ دی

دوربین عکاسی ۷۷ دی کانن

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ۷۷D

کانن ۷۷ دی

کانن ۷۷D

۷۷ دی کانن

۷۷D کانن با لنز ۲۸-۱۳۵

دوربین حرفه ای کانن ۷۷ دی

دوربین عکاسی حرفه ای کانن ۷۷ دی

قیمت دوربین عکاسی کانن مدل ۷۷ دی

قیمت کنن ۷۷ دی

قیمت دوربین ۷۷ دی کانن

دوربین کنن ۷۷ دی

قیمت خرید دوربین کانن ۷۷ دی

قیمت فروش دوربین دیجیتال کانن ۷۷ دی

فروش دوربین ۷۷ دی کانن

خرید دوربین عکاسی ۷۷ دی کانن

خرید دوربین حرفه ای کانن ۷۷ دی

دوربین ۷۷ دی کانون

بررسی دوربین عکاسی ۷۷ دی کانن

بررسی و انتخاب دوربین عکاسی کانن ۷۷ دی

راهنمای خرید دوربین عکاسی ۷۷ دی کانن

راهنمای انتخاب دوربین ۷۷ دی کانن

کانون ۷۷ دی

بررسی ۷۷ دی کانن

بررسی کانون ۷۷ دی

بهترین قیمت دوربین ۷۷ دی کانن

بهترین قیمت دوربین ۷۷D

دوربین کانون ۷۷ دی با لنز ۱۸-۱۳۵

ارزانترین قیمت کانن ۷۷ دی

مزایای دوربین ۷۷ دی کانن

معایب دوربین ۷۷ دی کانن

مزایای کانون ۷۷ دی

معایب کانون ۷۷ دی

مزایای کانن ۷۷ دی ۱۸-۱۳۵

معایب ۷۷ دی کانن ۱۸-۱۳۵

مشخصات دوربین ۷۷ دی کانن

مشخصات ۷۷D کانن

۷۷D 18-135

مزایای خرید دوربین ۷۷ دی کانن

فروش ویژه کانن ۷۷ دی

دوربین عکاسی کانن ۷۷ دی با تخفیف

بررسی انتخاب و خرید کانن ۷۷ دی

کانن ۷۷D 18-135

بهترین قیمت کانن ۷۷ دی

بهترین قیمت ۷۷ دی کانن

نمونه عکس دوربین ۷۷ دی کانن

نمونه عکس های دوربین کانن ۷۷ دی

نمونه عکس های ۷۷D کانن

مقایسه دوربین عکاسی کانن ۷۷ دی

مقایسه دوربین حرفه ای کانن ۷۷ دی

مقایسه و خرید کانن ۷۷ دی

مقایسه ۷۷D کانن

مقایسه ۷۷ دی کانن

قیمت اصلی کانن ۷۷ دی

دوربین ۷۷ دی اصلی کانن

دوربین ۷۷ دی اورجینال کانن

آموزش دوربین عکاسی کانن ۷۷ دی

آموزش کار با کانن ۷۷ دی

راهنمای خرید ۷۷ دی کانن

کنن ۷۷ دی

کنون ۷۷ دی

دوربین کنون ۷۷ دی

قیمت دوربین ۷۷d کنون

قیمت دوربین کانن ۷۷d با لنز ۱۸-۱۳۵

خرید دوربین ۷۷D

بررسی دوربین ۷۷d

مقایسه ۷۷d و ۸۰d

 

مقایسه ۷۷d و ۸۰۰d

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 4,825