loading...
دوربین عکاسی
محمد بازدید : 73 یکشنبه 20 مرداد 1398 نظرات (0)

 

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر

قیمت دوربین کانن EOS 4000D

در پشت Canon EOS 4000D 18-55 III شاهد یک صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی هستیم که با کیفیت ۲۳۰٫۰۰۰ نقطه از نوع LCD کیفیت نسبتا مناسبی را دارد. همچنین در بالای دوربین یک چشمی با زاویه دید ۹۸% میدان دید می تواند منظره یاب بسیار خوبی باشد. این دوربین مجهز به یک سنسور انتخاب صحنه هوشمند است تا در هنگام عکسبرداری بتوانید بهترین صحنه را انتخاب کنید. علاوه بر این فیام برداری Canon EOS 4000D 18-55 III با کیفیت HD در سرعت های ۲۴،۲۵و۳۰ فریم بر ثانیه کیفیت قابل قبولی را به نمایش می گذارد. Canon EOS 4000D 18-55 III هم مانند بسیاری از دوربین های دیجیتال کانن دارای یک فرستنده WiFi داخلی است که می توانید با کمک یک تلفن همراه هوشمند تصاویر را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در تمامی دوربین های عکاسی حرفه ای امکان استفاده از تمامی تنظیمات دوربین به صورت کاملا دستی برای عکاس فراهم است و شما با انتخاب گزینه مد (M) میتوانید کنترل کامل تمامی قسمت های دوربین عکاسی خودتون رو در اختیار بگیرید تا در شرایط مختلف نوری بهترین تنظیمات را بر روی دوربین اعمال کنید و تبدیل به یک عکاسی حرفه ای شوید. برای اجرای تنظیمات بر روی دوربین کمی صبر و حوصله نیاز دارید، البته ناگفته نماند که با شرکت در کلاس های عکاسی میتوانید پیشرفت قابل ملاحظه ای را کسب کنید اما اگر وقت چندانی برای شرکت در این نوع کلاس ها ندارید میتوانید با تغییرات تنظیمات دوربین عکاسی با بخش های مختلف اون و کارایی های دوربین آشنایی پیدا کنید و پس از گذشت مدتی به سادگی تنظیمات درست را به نصبت شرایط نوری منطقه تنظیم کنید و از عکاسی لذت ببرید.

Canon EOS 4000D 18-55 III

 

وقتی حرف از دوربین عکاسی میشود ممکن نیست که یکی از گزینه ها برند کانن نباشد، کانن توانسته با تولید محصولات عکاسی جای پای خود را در بازار این محصولات محکم کند و از کنار تولید این تجهیزات درآمد بسیار قابل توجهی را کسب کند و خود را به یکی از برترین برند های دنیا تبدیل کند. تولیدات این کمپانی به سرتاسر جهان ارسال میشود و شاهد آن هستیم که گستره وسیعی را در بازار جهانی از آن خود کرده است.

امکاناتی که در دوربین های عکاسی کانن وجود دارد را میتوانید در تمامی دوربین های عکاسی شرکت های تولید کننده دنیا پیدا کنید اما تولید تخصصی قطعات در کمپانی کانن بحث دیگری دارد. کانن با هدف گسترش بازار فروش خود توانسته تمامی قطعه های دوربین های عکاسی خدو را تولید کند و همین موضوع باعث پیشرفت فوق العاده این کمپانی بزرگ شود، یکی از انواع تولیدات کانن که به سادگی برای شرکت های تولید کننده دیگر قابل دسترس نیست تولید عدسی لنزهای دوربین عکاسی است که تخصص بسیار بالایی را نیاز دارد و کانن با تولید این قطعه تبدیل به یکی از تولید کننده های بزرگ عدسی لنز در دنیا گردیده است.

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر

قیمت کانن ۴۰۰۰d

کانن EOS 4000D ارزانترین دوربین DSLR با هزینه ای بسیار مناسب است و دارای حسگر ۱۸ مگاپیکسل APS-C می باشد. پردازنده تصویر DIGIC 4+ کانن بر روی این دوربین قرار دارد که دارای یک زاویه نوری ISO 100-6400، با قابلیت ارتقا تا ۱۲۸۰۰ و همچنین عکسبرداری با سرعت ۳ فریم در ثانیه را در خود دارد. این دوربین دارای ۹ نقطه وضوح یابی AF با یک سنسور متقاطع در مرکز است. ۴۰۰۰d مجهز به یک صفحه نمایشگر LCD 2.7 اینچی، با کیفیت ۲۳۰،۰۰۰ نقطه است، البته، یک منظره یاب نوری هم در بالای صفحه نمایشگر قرار دارد. این نمایشگر به همراه ویژگی های شاخص است که دارای یک سری از حالت های صحنه است، از جمله یک حالت هوشمند خودکار صحنه، به همراه فیلتر های متعدد خلاقانه که کمک می کند تا عکاس بهترین تصاویر را در انواع شرایط نوری ثبت کند. فیلم برداری کانن ۴۰۰۰ دی با کیفیت Full HD و سرعت ثبت تصاویر ۳۰p، ۲۵ یا ۲۴p می باشد. ۴۰۰۰D همچنین مجهز به Wi-Fi داخلی برای به اشتراک گذاری تصاویر از طریق برنامه Camera Connect کانن است.

مقایسه قیمت در دوربین های میان رده بازار به سادگی حاصل می شود و می توانید با جستجو در وب به بهترین قیمت دست پیدا کنید و دوربین عکاسی مورد نظر خودتون رو خریداری کنید، اما دقت کنید که مزایای خرید از ارزانترین سایت برای شما چیست و خدمات پس ازفروش محصولات از طرف فروشنده برای شما چگونه است. با خرید دوربین های عکاسی کانن از فروشگاه ایران تصویر دوربین عکاسی شما با ۳۶ ماه گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت گارانتی کننده ارائه می گردد.

قیمت دوربین کانن ۴۰۰۰d

قیمت دوربین عکاسی کانن ۴۰۰۰ دی در مقایسه با دوربین های عکاسی دیگر بازار که در یک سطح با ۴۰۰۰ دی قرار دارند میتواند رتبه خوبی را برای خود کسب کند و خریداران را به راحتی برای داشتن یک دوربین عکاسی DSLR به سمت خود جذب کند. قیمت این محصول حدود ۳ میلیون تا ۳٫۲۰۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه میگردد و میتوانید این محصول را به بهترین قیمت در همین صفحه سفارش دهید.

البته قابل ذکر است که مزایای خرید این محصول از سایت ایران تصویر برای شما چند ویژگی در ادامه دارد، اول اینکه شما محصول مورد نظرتون رو پس از سفارش اگر در تهران باشید با بالاترین سرعت ممکن که حدود ۱ الی ۲ ساعت می باشد درب منزل یا مکان خود دریافت می کنید و پس از بررسی جعبه ارسالی از سوی شرکت ایران تصویر می توانید با استفاده از دستگاه کارتخوان مبلغ فاکتور را با بهترین قیمت بازار در میان تمامی سایت های فروش اینترنتی پرداخت کنید. دومین ویژگی را میتوانیم به این صورت بیان کنیم، دوربین عکاسی سفارشی شما با ضمانت اصالت کالا به صورت ۱۰۰% می باشد و با خیالی آسوده دوربین عکاسی خود را می توانید سفارش دهید. سوم اینکه دوربین های عکاسی که در سایت ایران تصویر موجود می باشد بدون واسطه عرضه میگردد و این محصولات توسط بازرگانی ایران تصویر از شرکت تولید کننده کانن تهیه و در ایران توضیع می گردد.

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر

دوربین کانن ۴۰۰۰d

نمونه عکس های کانن ۴۰۰۰ دی که در شرایط مختلف ثبت گردیده را در ادامه مشاهده کنید و مورد بررسی قرار بدید تا کیفیت دوربین را در مقابل انواع شرایط نوری و محیطی مشاهده کنید. این محصول با قیمتی مقرون بصرفه میتواند جایگزین مناسبی برای دوربین های عکاسی خانگی (کامپکت) باشد.

در نظر داشته باشید که برای عکاسی در انواع سبک ها نیازمند استفاده از لنزهای مخصوص هستید، برای مثال عکسی که در زیر مشاهده میکنید با استفاده از لنز ماکرو کانن ثبت شده است، برای عکاسی در این سبک کانن با تولید انواع لنزهای عکاسی ماکرو توانسته کاملا نیازهای کاربران را تامین کند و کیفیت بی نظیری که در لنزهای کانن وجود دارد نمایانگر این است که میتوانید با خیالی آسوده لنز مورد نظر را خرید و اقدام به عکاسی بی نظیر ماکرو کنید.

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر

canon eos 4000d قیمت

معمولا عکاسی در شب دغدغه عکاسانی است که به تازگی وارد این عرصه شده اند و میتوان گفت یکی از سخت ترین نوع عکاسی سبک عکس گرفتن در نور کم است، با استفاده از دوربین کانن ۴۰۰۰ دی که توسط شما کنترل خواهد شد میتوانید  تصاویری زیبا را در شب و با سرعت شاتر پایین ثبت کنید تا همانند عکس زیر یک اثر زیبا را خلق کنید و با دیدن اون تصویر شوق عکاسی رو در خودتون بالاتر ببرید.

عکاسی در شب از لذت بخش ترین سبک های این حرفه است، در هوای تاریک با استفاده از تنظیمات مختلف دوربین میتوانید تصاویری خیره کننده را در خیابان و از آسمان در جنگل و کویر تهیه کنید و با دیدن اونها لذت ببرید. عکاسی از آسمان و ستاره ها در شب یکی از علاقمندی های عکاسان است، عکس از آسمان و ستاره ها با تنظیم حرفه  ای دوربین حاصل می شود و باید با تمامی امکانات دوربین آشنا باشید تا بتونید بهترین تنظیم را بر روی دوربین اعمال کنید.

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر

قیمت دوربین عکسبرداری

کانن یکی از تولید کننده های قوی صنعت دوربین عکاسی در جهان است و با تولید دوربین های عکاسی با کیفیت توانسته نظر بیشترین کاربران عکاس را به سمت خود جلب و رضایتمندی آنها را از استفاده دوربین های عکاسی تولیدی خود کسب کند، ایجاد و خلق یک تصویر زیبا در عکاسی نیازمند چند اصل مهم است که دو نمونه از آن در استعداد شخصی خلاصه می شود و مورد بعدی هم نیازمند یک دوربین عکاسی حرفه ای قابل قبول است، EOS 4000D یکی از دوربین های سطح متوسط کانن است اما کیفیت خوبی را در مقابل قیمت پایین خود میتواند ارائه دهد. دوربین کانن ۴۰۰۰D مجهز به باتری LP-E10  می باشد که  باتری قابل شارژ می باشد این باتری ۳۶ میلی متر عرض. ۱۵میلی متر طول و ۴۹ میلی متر عمق دارد و وزن آن ۴۵ گرم می باشد تعداد عکس هایی که میتوان از یک باتری خارج کرد بستگی به سبک و نوع عملکرد تصویر برداری عکاس دارد استفاده طولانی مدت از LCD باعث کاهش عملکرد باتری می شود

Canon EOS 4000D 18-55 III

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D به همراه لنز ۱۸-۵۵ میلی متر


مزایای : Canon EOS 4000D 18-55 III

قیمت بسیار مقرون به صرفه
تکنولوژی بی سیم داخلی

معایب : Canon EOS 4000D 18-55 III

کیفیت بدنه نه چندان مناسب


خرید دوربین دیجیتال کانن مدل ۲۰۰ دی ۱۸-۵۵ III

ارزانترین قیمت کانن ۷۷ دی


دانلود اپلیکیشن پرینتر سلفی کانن App Appel - نرم افزار iOSدانلود اپلیکیشن پرینتر سلفی App Android - نرم افزار اندرویدکانن


پیوند ها

دوربین کانن ۴۰۰۰d

آموزش کار با دوربین کانن ۴۰۰۰d

قیمت دوربین کانن ۴۰۰۰d

قیمت دوربین کانن d4000

مقایسه دوربین کانن ۴۰۰۰ دی

بررسی دوربین عکاسی کانن ۴۰۰۰ دی

مشخصات کانن ۴۰۰۰ دی

بدنه دوربین کنون ۴۰۰۰ دی

دوربین کنون ۴۰۰۰ دی

دوربین عکاسی کنون ۴۰۰۰ دی

بررسی تخصصی ۴۰۰۰ دی کانن

کانون ۴۰۰۰ دی

دوربین دیجیتال ۴۰۰۰ دی کانون

دوربین عکاسی دیجیتال کانون ۴۰۰۰ دی

دوربین عکاسی ۴۰۰۰ کانون

کنون ۴۰۰۰ دی

کانن ۴۰۰۰دی

کانن ۴۰۰۰ دی با لنز

مشخصات اصلی کانون ۴۰۰۰ دی

مشخصات اصلی کانن ۴۰۰۰ دی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 4,826